7 Ocak 2013 Pazartesi

Yatak odası sohbetleri ;))) +1

Anneeee... Anneee... Anneee ...
Ben; efendim kızım
Duru: anne baba uyuyooooo
Ben: evet kızım baba uyuyooo hadi sende uyu
Duru: anne fuuuuuuutttttt veeeeeehhh ( su)
Ben: al tatlımmm
Duru: anne ben acıtttımmmmm
Ben: kızım şimdi yatın uydurmaaaaaa
Duru: anne ben babbaababa didicemmmm
Ben: baba uyuyorrrr
Duru: ıııı ıııı babaya diiiidiiiicemmmm böğğğğğğğğ
Ben: dahi olmaz baba uyuyor bak herkez uyuyorrrr
Duru: anlattt bana annane anlatttt ( kırmızı başlıklı kız)
( 6 kez aynı hikayeeeee ve duru uyumaz)
Duru: iiiif dede ara yarın tonusucam ( irfan dedi)
Ben: tamam kızım ararızzz yarın hadi uyu
....……………… derken 5 bin kere anne diye seslenişe cevap vermeden
Pes ettirdimm ....
Ve bir yatak odası sohbeti burada sona erdiii


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder